Noe ble ikke helt som du hadde sett for deg?
Det hender at man angrer, ombestemmer seg, eller kanskje produktet ikke var helt som forventet – og det er helt i orden! Vi ønsker at du skal være 100 % fornøyd med det du handler hos oss.
Fyll ut skjemaet nedenfor med litt informasjon om ordren din og hva det gjelder, så tar vi kontakt med deg så fort vi kan. Vi gjør vårt aller beste for å gjøre returprosessen så enkel og hyggelig som mulig
Retur & Angrerett
Du har 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven. Angreretten gjelder fra dagen du mottar varen.
For at vi skal kunne behandle returen raskt, ber vi deg fylle ut skjemaet på denne siden. Du får instruksjoner videre på e-post.
Krav til varer ved retur
For at returen skal godkjennes må:
• Varen være i samme stand som da du mottok den
• Originalemballasje være intakt (der det er mulig)
• Varen ikke være brukt utover normal kontroll
Returkostnader
Ved angrerett betaler kunden returfrakten.
Ved reklamasjon på grunn av defekt vare dekker vi fraktkostnadene.
Reklamasjon
Er varen skadet, mangelfull eller fungerer ikke som den skal? Da gjelder forbrukerkjøpsloven, og vi hjelper deg selvfølgelig med en løsning.
Tilbakebetaling
Når returen er mottatt og godkjent, refunderes beløpet til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøp.
Behandlingstid: 3–7 virkedager.